۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۷

مدیر عامل شرکت آبفای استان کرمانشاه:

مشکل آب در هیچکدام از شهرستانهای مناطق زلزله زده نداریم

مشکل آب در هیچکدام از شهرستانهای مناطق زلزله زده نداریم

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت آبفای استان کرمانشاه گفت: مشکل آب در هیچکدام از شهرستانهای مناطق زلزله زده نداریم

علیرضا تخت شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هیچ یک از شهرهای زلزله زده استان مشکل آب ندارند، اظهار داشت: نظارت و پایش لازم در این مناطق به طور مستمر انجام می‌شود تا آب در دسترس مردم قرار بگیرد. 

  تخت شاهی با اشاره به اینکه آب در شبکه‌های توزیع در جریان است، یادآور شد: در شهرستانهای قصرشیرین و سرپل ذهاب آب کاملا در شبکه جریان دارد و مردم از آب برخوردار هستند.

 مدیر عامل آبفای استان کرمانشاه در ادامه افزود: در شهرستان گیلانغرب ظرف کمتر از ۱۰ روز توانستیم تصفیه خانه آب احداث کنیم و هم اکنون در مدار بهره برداری قرار دارد و آب سالم و با کیفیت از طریق این تصفیه خانه در شبکه توزیع جریان دارد.

تخت شاهی به مردم اطمینان داد که تمام تلاش شرکت آب و فاضلاب این است که آب را باکیفیت در اختیار مردم قرار بگیرد و از این جهت جای هیچ نگرانی نیست. 

وی تأکید کرد: آب در هیچکدام از شهرستانهای استان آلودگی میکروبی ندارد و درخواست داریم که مردم توجهی به شایعات فضای مجازی در خصوص تصاویر و فیلم های منتشره نداشته باشد چراکه این تصاویر مربوط به روز های اول وقوع حادثه بوده که هم اکنون دست به دست در شبکه های مجازی  منتشر می‌شود.

 تخت شاهی یادآور شد: قطعا اینگونه مطالب رصد می‌شود و هرجایی که مشکلی وجود داشته باشد سریعا رفع مشکل خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت که مردم دچار مشکل آب شوند.

 وی افزود: انتشار دهندگان شایعات نیز بدانند که از طریق مراجع ذیربط پیگیری‌های لازم در خصوص تصاویر و موارد کذب منتشره در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

کد خبر 4154700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha